Empties #8 (September)

0kommentarer

Sally Hansen - Continuous Treatment Base & Top Coat
Detta är ett väldigt bra topp och bas-lack från Sally Hansen. Jag gillade det verkligen eftersom det gjorde naglarna väldigt glansiga och gjorde så att nagellacket höll längre. Det enda negativa jag har att säga om detta är att det var svårt att veta när det var slut eftersom hela förbackningen är grå och man ser alltså inte hur mycket som finns kvar i flaskan. Jag har tidigare skrivit en review på denna som du kan läsa här. Jag skulle nog dock säga att jag föredrar topplacket från Seche Vite just nu.
Vichy - Normaderm Hyluspot
Detta är en liten kräm man ska lägga på finnar för att få dem att torka ut. Jag tycker att den funger prima. Den torkar ut finnen efter kanske 2-3 dagar, vilket är jättebra enligt mig. Detta är bara en teststorlek som jag fick i en GlossyBox, denna har dock hållt väldigt länge. Jag vill köpa den fulla storleken, dock har jag inte hittat den på de apotek jag har varit på.
L'oréal - False Lash Telescopic
En jättebra mascara som gör ögonfransarna långa och sepererade. Denna har jag också gjort en review på (här) där jag har skrivit mer om den. Det finns några andra mascaror jag skulle vilja testa nu men jag skulle defenitivt köpa om denna.
Mexx - Energizing Woman Beauty Shower Gel
En duschgel som hör ihop med en parfym från Mexx. Jag gillade verkligen lukten på denna. Den luktade ganska sportigt, fruktigt och ''varmt''. Jag skulle nog inte bara köpa om duschgelen utan då även med parfymen vilket också luktar väldigt gott.
LdB - Hydra Sensitive Lotion with Aloe Vera
Detta är en body lotion som jag har haft för alltid känns det som, men nu så använde jag äntligen upp den! Helt okej body lotion, speciellt till sommaren eftersom den inte är speciellt tjock i konistensen. Den är ganska flytande och lite rinnig, vilket inte stör mig så mycket. Men nu i höst och vinter så skulle jag nog föredra något lite tjockare och mer återfuktande eftersom kylan torkar ut huden. Men jag tyckte denna var helt okej i alla fall.
Neutrogena - Blackhead Eliminationg Toner
Det är väl ingen nyhet att jag gillar denna? Jag har testat andra toners men jag går alltid tillbaka till denna eftersom jag märker en skillnad på min hy. Finns inget mer att säga egentligen, jag gillar den och kommer att köpa om den igen.
Garnier - Nordic Essentials 24h Moisturising Day Cream
Jag har även nämnt denna innan och jag gillar den verkligen. Denna var det jag gick tillbaka till efter jag testade den från L'oréal som jag skrev om i inlägget jag la upp igår. Gillar denna, finns inget negativt att säga egentligen. Har redan köpt om den.

Kommentera

Publiceras ej