Mitt favorit topp/bas lack

0kommentarer

Jag använder alltid ett topp och bas-lack för att jag inte vill få gula naglar (eller gulare) sen vill jag också ha väldigt glansiga naglar. Jag har i alla fall hittat mitt favorit både topp och bas-lack nu. Detta är från Sally Hansen och heter Continuous Treatment Base & Top Coat. 
Anledningen till att jag älskar denna är för att det är både ett topp och bas-lack i ett. Vilket är mycket enklare än att ha två olika. Den är även jättestor. Den innehåller 13.3 ml, ett nagellack från Depend innehåller 5 ml och ett från Maybelline innehåller 10 ml. Detta lack får även naglarna att se väldigt glansiga ut samt de gör så att nagellacket håller mycket längre än vad det brukar. Till exempel Essies nagellack brukar hålla på mina naglar i 1-2 dagar, med detta lack ovan på höll det i 4 dagar utan att det började lossna. Jag köpte detta på Rusta för bara 50 kr tror jag, men jag har även sett det på Lindex. Det enda jag inte gillar med det är att man inte ser hur mycket man har kvar, annars 5 av 5 toasters.

Kommentera

Publiceras ej