On-The-Go Beauty

1kommentarer

Jag bär alltid med mig en liten necessär där jag har olika skönhetsartiklar jag anser är nödvändiga. Detta är vad jag bär med mig och lite tips på vad jag tycker är viktigt.
1. Jag bär alltid med mig någon sorts vårservetter, just nu har jag några desinfektionsservetter som dödar bakierer. Alltid bra om man när är ute på.
2. Jag har även alltid med mig det läppglans/läppstift jag har på mig, för att kunna bättra på under dagen.
3. Ett läppbalsam är även alltid bra att ha med sig, speciellt på vintern när läpparna brukar kunna bli torra.
4. En liten tub med tandkräm kan även det vara bra för att bättre på andedräkten under dagen, måste då medge att jag, nästintill, aldrig använder detta, bär dock med mig den utifall.
5. En handkräm är även något som jag tycker är viktigt, speciellt under vinterhalvåret.
6. Ett parfymprov för att slippa släpa på en stor parfymflaska, men ändå ha valet att spraya på lite extra parfym under dagen.
7. Topps kommer alltid till användning.
8. En nagelfil är även bra att ta med sig, för att fila naglar som kanske har gått av under dagen.
9. Hårdsnoddar är även det alltid något som kommer till användning.
10. En minispegel kan även det vara bra, för att kolla sminket eller håret när en spegel inte är till hands. 
 
 

1 kommentarer

Frida's Friday

20 Apr 2015 10:04

Använder samma handkräm, tycker den är super! :)

Kommentera

Publiceras ej