Review: Lumene - Beauty Base Eyeshadow Primer

0kommentarer

Denna primer kommer ifrån Lumeme och ska användas för att få ögonskuggor att bli mer pigmenterade och hålla längre. Jag anser att denna primer gör så att ögonskuggorna blir mer pigmenterade, dock så håller inte ögonskuggorna lika länge som andra primers som jag har testat. Men har man inte problem med att ögonskuggorna börjar creasa så är denna bra, eftersom skuggorna blir mer pigmentade. Jag personligen har ofta problem med att mina skuggor börjar att creasa efter några timmar, därför så föredrar jag ofta något med lite mer hållbarhet, till exempel Too Faced Shadow Insurance. Men denna är ändå värd pengarna, eftersom den är väldigt billig, men ändå gör skillnad så tycker jag definitivt att den är värd priset, speciellt om du inte har stora problem med oljiga ögonlock.
 

Kommentera

Publiceras ej