Empties #11 (Januari)

0kommentarer

System Professional - Repair Conditioner
Detta balsam är helt okej, inget mirakel balsam, inte heller ett utav det sämsta. Tycker att det är helt okej, det gör håret mjukt och allt det där, men eftersom detta är ett frisörbalsam så hade jag nog förväntat mig mer "frisör-känsla" när jag använde det, vilket jag inte fick. Jag skulle nog inte köpa om detta, föredrar mitt från Aussie.
Benefit - They're Real Mascara
Denna mascara gillar jag jättemycket. Denna och Lancome's Hypnose Star är mina favoritmascaror någonsin, så ja, jag skulle absolut köpa om den. Det enda negativa jag lade märket till med denna var att den torkade ut ganska snabbt, förutom det så var den jättebra, är du intresserad så har jag även skrivit en djupare review på denna mascara som du kan läsa här.
Yves Rocher - Vanille Collect Shimmering Shower Gel
Detta är (eller var) en skimmrig duschgelé som luktar vanilj. Jag tycker oftast inte om lukten av vanilj så mycket men denna luktar väldigt gott, inte lika slibbigt som många andra. Jag använda denna som bubbelbad och det fungerade den bra till, vet dock inte om jag kommer köpa om den, brukar inte gå tillbaka till bubbelbad och duschgels och sånt. 
Seche Vite - Dry Fast Top Coat
Håller fast vid mitt ord att detta är det bästa topplacket någonsin. Naglarna ser ut som gelenaglar efter man har användt det. Jag har inte ett ont ord att säga om detta topplack, förutom priset (129 kr). Jag har redan köpt ett nytt utav dessa eftersom jag inte målar naglarna om jag inte har detta topplack att måla över!

Kommentera

Publiceras ej