Recent Empties part 1

0kommentarer

Guess who's back, back again, fridakaninte is back, tell a friend. Efter ett bra tag så tänkte jag att det var dags att hälsa på bloggen också. Har några inlägg tidinställda efter detta, sen hoppas jag att jag kommer på något mer att blogga om. Här kommer i alla fall några Empties ifrån de senaste månaderna, jag har bara valt att ta med sminkprodukter eftersom jag tycker att det är roligast! Detta är part 1, part 2 kommer om några dagar!
 
Oriflame - Tender Care Almond Balm
Detta är en universalkräm som kan användas till alla möjliga torra områden, jag använde detta som ett läppbalsam som jag tyckte att det fungerade bra. Det höll inte jättelänge men jag använde det innan jag gick och la mig. Det luktade väldigt gott och var ett bra läppbalsam, men jag kommer nog inte köpa om det just nu just för att jag redan har flera läppbalsam jag vill använda upp först.
Maybelline - FIT ME concealer
Jag gillade faktiskt denna concealer, den täckte bra och smälte in fint i huden. Den är väldigt bra för att vara så billig. Denna concealer fungerar även bra både under ögonen och på finnar och inperfektioner i ansiktet. Skulle aboslut köpa om denna concealer! 
Max Factor - Face Finity All Day Flawless 3-in-1 Foundation
Detta är en utav mina favorit foundations! Den täcker bra men ser ändå naturlig ut, vilket jag verkligen gillar. Det enda negativa med denna foundation är att den lätt blir fläckig under dagen, men det kan jag leva med. En väldigt bra foundation som jag redan har köpt om!
L'oréal - Telescopic Clean Definition Mascara
Detta är en väldigt bra mascara om du gillar väldigt långa fransar utav så mycket volym, och det gör jag. Dock så föredrar jag den guldiga verisonen utav Telescopic mascarorna, just för att den blir lite mer klumpigare, vilket jag faktiskt gillar. Men detta är ändå en jättebra mascara som jag har köpt om flera gånger.
Anastasia Beverly Hills - Brow Wiz (Caramel)
Detta är en jättebra ögonbryns penna som typ alla redan har testat och de flesta älskar. Konsistensen på denna är ganska hård, vilket jag gillar eftersom det är, enligt mig, lättare att fylla i ögonbrynen med en hårdare konsistens. Jag har redan köpt om denna men funderar på att testa Anastasians Dipbrow Pomade senare, men jag gillar verkligen denna penna!
Too Faced - Shadow Insurace
Detta är en ögonskuggsprimer som jag älskar. Den gör så att ögonskuggorna blir mer pigmenterade och håller hela dagen, helt enkelt en jättebra primer. Jag håller just nu på att testa några nya primers men skulle aboslut köpa om denna i framtiden, vet dock att Sephora har köpt egenrätt på Too Faced här i Sverige, så att du endast kan köpa Too Faced på Sephora, vilket krånglar till det lite eftersom jag bor långt ifrån en Sephora butik. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej