Weekly Beauty Basket

0kommentarer

Jag tänkte börja med en ny grej, vilket jag har sett vissa andra också göra. Man ska alltså välja ut några produkter som man ska använda i en hel vecka, detta gör man för att få lite rullians bland sitt smink. Jag märker ofta att jag använder samma saker varje dag och mycket blir bortglömt. Jag tänkte börja med detta är på bilder nedan så ser ni de produkter jag har valt att börja med.
1. MONU -Illuminating Primer
2. Maybelline - FIT ME foundation
3. Estée Lauder, Michael Kors - Blush Trio
1. Maybelline - Bold Matte (Mat7)
2. Revlon - Lipbutter (Cherry Tart)
3. MAC - Lipstick (Rebel)
4. Hawaiin Tropic - Sunkissed Lipgloss (Mango & Papaya)
1. L'ORÈAL - Color Infallible (Coconut Shake)
2. ELF - Brightening Eye Color (Butternut)
3. Lancome - Le Crayon Kohl (Noir)
4. Catrice - Made To Stay Longlasting Eyeshadow (Lord of the Blings)
DKNY - Be Delicious

Kommentera

Publiceras ej