Empties #13 (mars)

0kommentarer

Lancome - Bi-Facil Instant Cleanser
Denna sminkborttagning var verkligen jättebra. Den tog bort sminket väldigt bra utan att svida i ögonen, dock så var den lite för oljig för mig, men det kan jag leva med. Den var hur som helst väldigt bra på att ta bort smink, både på ögonen, läppar och ansiktet. Dock är den väldigt dyr men jag skulle nog kunna tänka mig att köpa den igen.
Natural World - Moroccan Argan Oil
Detta är en hårolja som jag verkligen gillar. Den gör håret och topparna väldigt mjuka. Denna använder jag efter jag har tvättat håret och håret blir mycket lättare att borsta ut samt topparna ser mindre frissiga ut. Jag köpte en till utav dessa som tyvärr läckte ut i min necessär, men jag skulle defenitivt köpa om den eftersom den är jättebra!
Lovea - Masque Visage Purifiant
Detta var en ansiktmask som jag fick i en giveaway. Den är helt okej men jag märkte ingen större skillnad på mig hud. Det ända jag märkte var att min hud kändes väldigt ren efteråt. Detta märke säljs inte i Sverige och jag har inte heller sett det online så jag kan inte köpa om den. Men den var helt okej, inte den bästa jag har testat men inte heller den sämsta.
System Professional - Repair Shampoo
Helt okej shampoo. Den rengjorde håret bra men gjorde inget annat. Detta är ett ganska dyrt märke och jag skulle nog inte lägga ner på mycket pengar på ett shampoo som bara var "helt okej". Balsamet i denna serie är dock väldigt bra. 
Elizabeth Mott - It's So Big Volumizing Mascara
En väldigt bra mascara som ger fransarna både längd och volym. Dock så tyckte jag att mascaran var lite klumpig coh svår att applicera med, jag kladdade mer än vanligt med denna borste, men resultatet blev jättefint så jag brydde mig inte så mycket. Denna mascara fick jag i en Glossybox och den går tyvärr inte att köpa i butik (så vitt jag vet),  vilket är synd eftersom jag verkligen gillade den och hade köpt om den.
Lancome - Hypnose Star
En utav mina favoritmascaror! En mascara som ger jättebra volym och längd på fransarna och den ser bara jättebra ut. Dock så märkte jag att den klumpade ihop lite i slutet, men annars så var den jättebra och jag kommer absolut att köpa om den när jag har pengar. Den är väldigt dyr och inte något jag har råd att lägga ut just nu.

Kommentera

Publiceras ej