24 frågor om mig

0kommentarer

Jag tänkte göra en liten "lista" om mig eftersom de som läser min blogg och inte känner mig privat vet nog väldigt lite om mig, dessutom så har jag väldigt tråkigt.
 
1.Har du ett mellan namn? Yes, Cornelia
2. Vilket är/var ditt favorit ämne i skolan? Engelska och samhälle
3. Favorit dryck? Apelsinjuice
4. Favorit låt just nu? Pretty Visitors utav Arctic Monkey's
5. Ska ska dina barn heta? Lindelo, Loalie och Liesel, men gillar namnet Elvis mycket också
6. Deltar du i någon sport? Haha, hellre dog jag
7. Favorit bok? Boktjuven utav Markus Zusak
8. Favorit färg? På kläder, svart, vit och grå, men "in general" rosa och mintgrön
9. Favorit djur? Hatar alla djur
10. Favorit parfym? CLEAN's "Warm Cotton"
11. Favorit semesterort? Har inte varit på så många ställen men Thailand var väl rätt bra
12. Har du gått ut skolan? Nope
13. Har du varit utanför landet, isåfall vart? Ja, jag har varit i Norge, Finland, Turkiet, Spanien och Thailand.
14. Vilka språk talar du? Svenska, engelska och förstår väl lite spanska, italienska och norksa. 
15. Har du några syskon? En bror
16. Favorit affär? Ingen aning
17. Favorit resturang? MAX!!
18. Gilllar du skolan? Bättre än sommarlov i alla fall, hatar sommarlov.
19. Favorit youtuber? Shaytards, hands down
20. Favorit film? Morgan Pålsson Världsreporter, This Is Us och båda Hungergames-filmerna. 
21. Favorit TV-program? Gillar American Horror Story, Misfits och Orange Is the New Black.
22. Pc eller Mac? Har bara en Pc, så Pc då.
23. Vad har du för mobil? iPhone 4s
24. Hur lång är du? 1.63 wohoo.

Kommentera

Publiceras ej