Empties #7 (Augusti)

1kommentarer

Lumene - Beauty Base Illuminating and Smoothing Primer
Jättebra primer till folk med torr hud. Den ger huden mer fukt och lyster vilket passar min hy väldigt bra. Den kostar 99 kr tror jag vilket är ett väldigt bra pris. Dock gör denna inte att foundationen stannar på huden längre så har man problem med det så passar inte denna primer. Jag kommer definitvit att köpa om denna eftersom jag verkligen gillar den.
 
Goldwell - Dualsenes Color Extra Rich
En bra inpackning som gör håret väldigt mjukt. Detta ska dock vara en inpackning för färgat hår, vilket jag tycker ska betyda att hårfärgen ska hålla längre. Denna innehåller Glycerin vilket gör håret väldigt återfuktande men eftersom håret blir mer återfruktande så ''glider'' hårfärgen av fortare, så jag vet inte riktigt hur Goldwell tänkte då men okej. Jag kommer inte köpa om denna eftersom jag inte vet vart man köper den, sen är jag nöjd med min inpackning från Aussie.
 
Anatomicals - Your nose smells rose body cleanser
Jag fick denna i en glossybox och jag gillade den verkligen. Jag gillar blommiga dofter så denna luktade gott enligt mig. Men jag tycker dock inte att den har gjort mirakel, det är en body cleanser, den kan inte göra så mycket mirakel eller? Hittar jag denna och den inte är för dyr så köper jag om den men jag tänker inte leta upp den.
 
Aussie - 3 Minute Miracle (Frizz Remedy)
Jättebra inpackning som gör håret mjukt. Jag har inte det frissigaste håret men det här hjälpt mot det jag har. Jag har redan köpt om denna men vill även testat deras Colour Mate för färgat hår (följer du mig bara här kanske inte inte visste det, men jag har färgat håret rött).
 
The Body Shop - Vitamine E Nourishing Night Cream
Väldigt bra nattkräm för torr hud. Den är väldigt tjock i konsistensen vilket jag gillar. Den är dock ganska dyr (175 kr för 50ml) men jag tycker att det är värt det. Jag har redan köpt om denna eftersom jag tycker om den så mycket. Finns på The Body Shop och utvalde Åhléns.

1 kommentarer

Magda/ComaHeart - En sminkblogg

04 Sep 2013 19:52

skulle bara säga att jag taggat dig i ett "blog your heart out-award" i min blogg! :>

Svar: Jag såg det, tack så mycket! Tänkte göra den nu :)
Frida Hjerpe

Kommentera

Publiceras ej