Empties #4 (maj)

0kommentarer

Batiste Dry Shampoo - Floral & flirty blush
Jag har tidigare berättat om min kärlek till torrshampoo och hur mycket jag älskar det. Denna är min favorit utav de jag har testat. Jag föredrar denna över de andra sorterna från batiste (även fast batiste är mitt favoritmärke på torrshampo0). Den luktar lite blommigt (obviously) och hjälper håret att se fräshare ut, samtidigt som de känns bra i håret. Kommer köpa om denna när jag har avnändt slut på det torrshampoot jag använder nu.
 
Åhléns - Brun Utan Sol
Hello there old friend. Använde slut på en utav dessa också. Denna har jag skrivit om förut och mina tankar har inte ändrats så HÄR kan du läsa det inlägget.
 
Aussie - 3 Minute Frizz Remedy Deep Treatment
Tycker även att denna är bra. Har användt upp en utav dessa tidigare dock är detta en annan variant. Jag tyckte om denna mer än den andra eftersom den var till för hår som var utsatt för värme och jag använder nästan aldrig värme längre så det känns lika onödigt att använda det då. Dessutom så luktar den bättre. Jag använder just nu ett balsam från Aussie men när det tar slut så kommer jag köpa om en utav dessa deep treatments, vet dock inte om jag köper om den för frissigt hår.
 
Aussie - Take The Heat Shampoo
Som sagt så använder jag inte värme på mitt hår längre så denna känns just nu lite meningslös, använder man mycket värme så skulle jag rekomendera denna. Fungerade bra och jag har köpt ett nytt shampoo från Aussie, dock inte i Take The Heat-serien, vet inte heller om denna finns kvar eftersom den tydiligen är limited edition.
 
Clearasil - Overnight Washcreme
Detta var bara en produkt som jag använde bara för att få slut på den. Dessutom står det på tyska på förpakningen så jag förstod aldrig riktigt vad den skulle göra (är det någon tysk som läser detta får ni gärna översätta etiketten till mig) så jag använde det bara som en cleanser, men den fungerade väl helt okej antar jag, gjorde egentligen ingenting och därför kommer jag inte köpa om den.
 
Trind - Nail Repair
Jag fick denna i en glossybox och jag tyckte, igen, att den inte gjorde någonting. Jag har en annan nagelstärkare som jag tycker mer om en denna. Dessutom så torkade den ut väldigt fort. Kommer inte köpa om denna eftersom den inte gjorde något för mina naglar.
 
The Body Shop - Vitamine E Moisture Cream
Denna är jättebra om man har torr hud vilket jag har, personligen tycker jag inte att den är värd priset då. Den kostar strax över hundralappen. Jag använder just nu en dagkräm från Garnier som jag tycker är lika bra, dessutom är den mycket billigare. Så nej, denna kommer jag nog inte köpa om även fast den är bra.
 
The Body Shop  - Vitamine E Night Cream
Detta är perfekt om man har torr hy eftersom den är väldigt tjock och återfuktar huden bra. Vilket är bra att ha under natten eftersom man måste ha lite lättare ansiktskrämer på dagen om man ska ha sminköver. Älskar verkligen denna nattkräm och jag köpte nyss en ny. Den är dock ganska dyr (175 kr) men jag har inte hittat en nattkräm som funkar lika bra så då är det bara att betala och se glad ut. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej