One Direction Beauty - Little Things for MUA

1kommentarer

Den 31 Juli släpper MUA (Makeup Acadamy) en kollektion utav 5 lip polishes (typ läppbalsam med lite färg),5 läppstift, 3 Cheek Tints och 5 nagellack som One Direction har designat (eller hjälpt till i alla fall). Såklart så blev jag jätteglad när jag fick vet detta som den sanna directionern jag är. MUA är ett väldigt billigt brittiskt sminkmärke på ingen utav produkterna kommer att kosta över £3, produkterna måste man beställa online på MUAs hemsida (här). Självklart kommer jag att beställa ifrån denna kollektion eftersom den är som gjort för mig, smink och One Direction. Från att bara sett kollektionen så här så tror jag att mina favoriter är Louis läppstift och Nialls nagellack. Här kan du läsa lite mer om kollektionen på MUAs blogg, om du är intresserad.

1 kommentarer

Anonym

01 Aug 2015 21:35

Hallo I Like Liam Payne

Kommentera

Publiceras ej