Empties #9 (November)

0kommentarer

Jag gjorde inget Empties-inlägg för oktober, bara för att jag hade ingenting att visa upp, jag använda bara upp en sak och det kände lite onödigt att göra ett helt inlägg om bara en produkt. I november så använde jag upp lite mer så jag gör ett inlägg nu istället.
Wella - Heat & Shine
Detta är ett värmeskydd som även ska ge glans, vilket jag tycker att den gör. Håret får glans utan att det ser fettigt ut vilket jag tycker är jättebra eftersom mitt hår kan behöva lite extra glans ibland. Jag skulle köpa om denna dock vet jag att jag kommer att få ett annat värmeskydd i julklapp, men efter det så kanske jag köper om denna. Jag gillade den i alla fall.
Aussie - 3 Minute Miracle Colour Mate
Surprise! Tänk att jag har användt slut på denna den här månaden också. Jag gillar som sagt denna, dock så märker jag inte att den gör något speciellt för färgat hår eftersom mitt hår tappar färgen lika snabbt, dock gör den håret mjukt och lent och är ett jättebra balsam/inpackning.
Seche Vite Topcaot
Detta är den bästa topplacket som har användt. Det torkar snabbt och naglarna ser ut som gelénaglar efter vilket är precis vad jag har letat efter. Dock så tycker inte jag att detta topplack gör så att nagellacket håller längre, nästan tvärtom, men eftersom jag byter nagellack så ofta så spelar det inte någon roll för mig, men letar du efter ett topplack som får nagellacket att hålla längre så skulle jag nog inte rekommendera detta. Dock är detta topplack rätt dyrt, det kostar 129:- men jag kan betala det eftersom jag gillar resultatet så pass mycket.
Weleda - Millet Nourishing Shampoo
Detta test fick jag i min glossybox och jag kan inte säga att jag är speciellt imponerad eftersom testet var så pass litet så man hinner inte märka något resultat. Jag kommer inte att köpa om det eftersom att jag inte tycker att det var något speciellt.
Maybelline - Illegeal Length Mascara
Denna mascara har jag pratat om förut och jag nämde även då att jag inte var speciellt imponerad. Den är inte hemskt men den är inte heller bra, den är bara mitt i mellan och jag (och alla andra) vill ju ha en jättebra mascara och jag kan inte påstå att denna är jättebra, så jag kommer inte köpa om denna.
L'OCCITANE - Amande Shower Oil
Jag fick även denna i en Glossybox och den var väl helt okej. Det är en dusch olja, vilket ska rengöra och återfukta huden på samma gång, vilket det gör, dock tycker jag att en vanlig duschgel och bodylotion fungerar lika bra eftersom jag ändå måste ha bodylotion efter jag har användt denna dusch olja. Den var rolig att testa men jag skulle inte köpa om den.

Kommentera

Publiceras ej