Empties #10 (december)

0kommentarer

LdB - Royal Edition Creamy Lotion
Denna bodylotion har jag haft jättelänge och det har aldrig varit en favorit så jag är jätteglad att jag äntligen lyckades använda upp den så jag kan slänga bort den någon gång. Den åkterfuktar helt okej och den är ganska rinnig i konsistensen vilket jag inte gillar. I överlag så föredrar jag bodybutters framför lotions. Jag skulle inte köpa om denna eftersom jag har tröttnat på den.
Nivea - In-Shower Body Milk
Detta är en bodylotion som används i duschen för att göra det lättare att återfukta kroppen varje dag och det är det verkligen. En jättebra och smidig ''uppfinning'' som jag defenitivt skulle rekomendera. Den återfuktar inte lika bra som en bodylotion eller ett bodybutter men helt okej ändå. Har man inte jättetorr hud skulle jag rekomendera denna. Jag skulle absolut köpa om denna.
Britney Spears - Circus Fantasy Body Souffle
Denna har jag också haft hur länge som helst. Jag gillade den verkligen när jag köpte den och använde denna ofta tillsammans med parfymen. Jag tröttade dock väldigt på lukten och slutade använda den. Helt okej bodylotion som luktar väldigt parfymigt så gillar du inte det så är nog inte denna någon för dig. Jag vet inte om denna fortfarande finns kvar eftersom jag köpte den i en giftbox (vet inte vad det heter på svenska). Skulle inte köpa om den även om den fanns kvar eftersom jag har tröttnat på doften så.
Botanica - Iconic Clay Mask Shine Away
Jag gillade inte denna ansiktsmask eftersom den var för oljighud och eftersom jag har väldigt torr hus (speciellt på vintern) så kändes det som att den torkade ut min hud väldigt mycket. Jag fick denna i en glossybox så det var bara ett test men jag kände ändå att det räkte ganska länge. jag använde den bara två gånger men det var kvar i den när jag slutade använde den eftersom den torkade ut min hud. Hur som helst så kommer jag inte köpa denna i fullstorlek.
ACO - Rich are Foot Cream
Denna fotkräm fick jag också i en glossybox och jag gillade den verkligen. Jag återfuktade bra utan att kännas jättekladdig. Jättebra fotkräm helt enkelt. Jag skulle defentivt köpa om den.

Kommentera

Publiceras ej