Think Pink

1kommentarer

 

1 kommentarer

Melody Moonchild

11 Aug 2013 17:11

Jag älskar Maybelline's Color Tattoos, perfekta som bas under andra ögonskuggor eller om man inte riktigt hinner lägga ögonskugga och bara behöver lite färg på ögonlocken! Har dock bara en i guld än så länge. :)

Sv. Exakt! Det känns som att HAN om någon har förmågan och förutsättningarna för att inspirera och peppa andra, för han skapar verkligen ett "bond" till sina viewers, och i hans video kändes det som om han pratade direkt till en. Och jag hoppas att några av hans tittare har fått modet att komma ut själva nu!

Det blev jag med, har inte riktigt kollat men tror nog han fick lite hate också. Men det drunknar definitivt i vågen av kärlek som östes över honom! Och ALLA youtubers tweetade ju om hans video och ALLA var såå stolta över honom!

För övrigt måste jag säga att jag verkligen gillar din blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej