Empties #6 (Juli)

0kommentarer

Aussie - Miracle Moist Shampoo
Jag älskar Aussies hårprodukter och köper om dem hela tiden. Jag kommer defentivt köpa om Aussies Shampon men kanske inte just detta shampot, jag köper i princip bara det som finns i affären eftersom jag inte märker någon större skillnad på dem. Denna luktar hur som helst jättegott.
 
Nivea - Gentle Cleansing Wipes
Jag tycker egentligen inte om dessa wipes eftersom man inte känner sig ren efteråt så jag föredrar att tvätta ansiktet med smink borttagning. Dessa tar hur som helst bort sminket helt okej, till och med vattenfast mascara. Men jag kommer nog inte köpa om dessa eftersom jag inte tycker om dessa.
 
Yves Rocher - Cosmetic Organic Velvety Facial Moisturizer
En väldigt bra moisturiser som tar bort finnar. Denna är dock väldigt kletig så jag använder en annan moisturiser efter, detta gör jag även för att jag har väldigt torr hud och denna är inte tillräckligt återfuktande för mig. Men denna är hur som helst jättebra och jag skulle köpa om den men det är så drygt att beställa online, men jag köper säkert om den någon gång.
 
Garnier - Nordic Essentials 24h Moisturising Day Cream
En väldigt bra dagkräm som jag redan har köpt om. Den sjunker in i huden väldigt snabbt vilket är bra, den håller även huden återfuktad bra. Jag har som sagt redan köpt om denna.
 
Dr Bonner's - Magic Soap
En helt vanlig tvål som fungerade även bra som bubblor i ett bubbelbad. Denna luktar som citurs vilket jag tycker luktar gott, men jag skulle inte köpa om den eftersom det bara är en vanlig tvål. 
 
Maybelline - Forever Strong Super Stay Gel Nail Colot 7 days (Crystal Clear)
Helt okej topplack som gör naglarna väldigt glansiga. Jag brukar inte köpa om topplack eftersom jag köper det jag hittar, dessutom märker jag inte så stora skillnader på topplack. Denna var helt okej i alla fall.
 
The Body Shop - Tea Tree Bleamish Gel
Denna gjorde inte under för mig och jag märkte inte någon större skillnad från när jag använde denna och innan. Men den kanske fungerar för andra. Jag föredrar i alla fall Vichys Normaderm Hyaluspot som jag har nämnt tidigare i bloggen. Jag kommer hur som helst inte att köpa om denna.

Kommentera

Publiceras ej