Mina youtube favoriter

1kommentarer

Tänkte jag skulle göra alla en tjänst och visa mina favorit ''youtubers''.
 
Dan Howell är en grabb i London som gör roliga videos som är lätta att relatera till. Jag har nog sett alla hans videos säkert 3-4 gånger, tröttnar aldrig.
 
Bertie Gilbert är en kille som bor i London. Han är bara 15 år men jätte mogen för sin ålder. Världens sötaste grabb som dessutom har varit med i Harry Potter (!!!). Han är väldigt noga med att göra videos som handlar om saker som spelar roll och inte massa blah videos. Älskar Bertie ♥
 
Caspar Lee är 18 år och kommer från Sydafrika men flyttade nyss (typ två dagar sen) till London för att bli en professionell youtuber. Han gör roliga videos som är lätta att titta på om man kommer över hans hemska dialekt.
 
Sam Pepper är nog roligast utav alla. Han gör många ''things we all do''-videos, intervjuer och pranks. Han har universums skönaste dialekt och har också varit med i Big Brother UK 2010.

1 kommentarer

Mel Moonchild

09 Jan 2013 19:38

Brittiska killar! <3
Den enda av dessa jag inte gillar är Caspar, jag vet att det är meningen att hans attityd ska vara sån, men det irriterar mig i alla fall. :/

Jag har typ avgudat BertieBertG i ett år nu <3
Och Dan är hur gorgeous som helst! <3

Sv. Jag ska fixa en video på The Tumblr Accent Challenge på fredag, när jag slutar skolan tidigt så. :3

Kommentera

Publiceras ej