2011

0kommentarer

Hur var 2011? - funkade
Har du gråtit? - ja
Har du rökt? - nej
Har du skrattat? - yesyes
Har du sovit i tält? - ja
Har du sovit under bar himmel? - inte en hel natt men jag har väl somnat på stranden någon gång.
Har du varit på Gröna Lund? - ja
Har du varit på Liseberg? - ja
Har du varit i en annan stad? -ja
Har du bott hemma? - haha ja.

Dina vänner under 2011.
Har en nära vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - vet inte, säkert
Har du sökt tröst hos en vän? - tror inte..........
Har du sovit över hos en vän? - ja?
Har du varit kär i en vän? - nejnej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - vem räknar?

När har du som mest..

Gråtit under 2011? - Brukar inte böla så jag vet inte :):):)
Skrattat under 2011? - Vet inte här helller, skrattar väl mest hela tiden.

Denna månad:
Har du varit kär? - Nix
Har du kysst någon? - nej
Har du pussat någon? - nej
Har du kramat någon? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du gråtit? - tror inte.....
Har du varit glad? - haha ja, orka sura
Har du varit ledsen? - som sagt, orka sura

När...
Grät du senast? - Vet inte.... agusti kanske?
skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - Igår
Lyssnade du på musik senast? - idag
Hade du kul senast? - har ganska roligt nu

Vem..
Kramade du senast? - Lina tror jag eller Pappa minns inte riktigt
Pussade du senast? - Brukar inte pussas.................................................
Pratade du i telefon med senast? - Mamma eller pappa
Fick du sms av senast? - Jag har inte min telefon här så jag vet inte.........
Hade du tråkigt med senast? - Pappa och Vesky
Kommer du ifrån? - haha, va?

Dig
Heter? -
Frida då
Hur gammal är du? - femton
När fyller du år? -
mars
Tycker du om någon just nu? - Ja det gör jag väl?
Jag samlar på? - Visitkort ♥
Gröna eller röda äpplen? -
Gröna
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Ingen
Vilken tid gick du upp idag? - elva
Har du sovit i din egna säng inatt? - Jaaaa
Har du sovit ensam inatt? - jaaa
Har du strumpor på dig nu? - ja, har alltid strumpor
Hur svarar du i telefon? - ''Hej'' eller ''Hej, det här Frida''
Vad ska du göra ikväll? -Slöa
Vad ska du göra imorgon? - Slöa
Vad vill du bli när du blir stor? - Hollywoodfru, daah?
Var vill du bo när du blir stor? - Hollywood då? 
Är det okej att gråta? - ja?
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren!
Skulle du göra om du vann en miljon? -
Köpa dyra parfymer osv osv
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej egentligen inte, men kul att känna sig rik ju.
Vill du gifta dig? - jaaaa
Vill du ha barn? - men ja, Liesel, Loalie, Lindelo och Colin, daah?
Solar du ofta? - haha nej
Är du bra på att laga mat? - nixnix
Gillar du att dansa? - nej
Hur vig är du? - nej, stelast i stan
vilken är din favoritglass? - vet inte
Tror du på ett liv efter döden? - nej, bara spöken
Är du morgon eller kvällsmänniska? - önskar jag var en morgonmänniska
vilken ögonfärg har du?
Blå
vilken hårfärg har du haft ? - Det här året? Isånnafall gulblondt annars så har jag haft alla färget på håret
Är du beroende av något? - sims
Brukar du bädda sängen? - ibland
Har du kysst någon under den senaste månaden? - nope
Vad var det senaste du sa? - ''Gick du in här för att nysa och sen gå ut eller?''
Saknar du någon nu? - jaaaaaaaaaa

Kommentera

Publiceras ej