Empties: Februari

0kommentarer

Yves Rocher - Jardins du Monde Soft Shower Cream
Detta var en duschgel som doftade bomull, en utav mina favoritdofter. Jag gillade denna just eftersom den doftade väldigt gott, annars så märker inte jag sällan någon större skillnad på duschgel eftersom alla gör samma sak. Denna var bra hur som helst, dock så brukar jag sällan köpa om duschgels.
ReArome - Kallpressad Arganolja
Detta är en olja som kan användas till lite allt möjligt, personligen så använder jag det i ansiktet när jag ska gå och lägga mig, men också i håret som hårolja. Jag har skrivit en inlägg dedikerat till denna olja som du kan läsa här om vill veta mer. Jag älskar hur som helst arganolja och tycker att det fungerar prima för mig och skulle aboslut köpa om det. 
Basiron - Aknegel
Detta är en salva som används för att behandla akne och jag tycker att denna faktiskt hjälper, till skillnad ifrån många andra. Denna är dock väldigt stark och kan torka ut huden och bleka sängkläder så har man väldigt känslig eller torr hud så ska man nog vara försiktig. Men för mig så fungerar denna jättebra och har verkligen hjälpt mig med min akne och därför så ska jag också köpa om den!
Benefit - It's Potent! Eye Cream
Detta var ett test på en ögonkräm ifrån Benefit. Jag märker sällan några större skillnader mellan olika ögonkrämer. Denna fungerade dock ganska bra, återfuktade mitt ögonområde utan några problem. Denna ögonkräm är dock ganska dyr, vilket också resulterar i att jag inte kommer att köpa om denna, just för att den inte gjorde något speciellt.
Biotherm - Liquid Glow Skin-Best
Detta är bara ett test på ett serum ifrån Biotherm. Det fanns bara produkt i denna för tre dagar, så jag hann inte riktigt märka någon större skillnad, dock så kändes den väldigt skön på huden och ger ett fint glow. Skulle absolut kunna tänka mig att köpa denna i full storlek. 
 

Kommentera

Publiceras ej