Uppanvända Produkter

0kommentarer

Lumene - Nude Perfection Fluid Foundation
Detta är en utav mina favoritfoundations. Den ger full täckning men ser så otroligt naturlig ut. Den ger även ett fint lyster till anstiktet vilket jag, som har väldigt torr hud, verkligen uppskattar. En stor favorit hos mig som jag absolut kommer att köpa om.
L'ORÈAL - Telescopic Mascara
Detta är min favoritmascara eftersom den ger bra mängd längd, volym samt fortfarande ser lite klumpig ut, vilket jag gillar. Jag har skrivit en review på denna mascara där man kan se hur den ser ut på, det inlägget kan läsas här.
Formula 10.0.6 - Pores Be Pure Skin-Clarifying Mud Mask
Denna ansiktsmask skulle förminska porer och sånt, vilket jag inte kan säga att den gjorde, eftersom jag inte märkte någon skillnad alls från när jag använde denna och inte. Så jag skulle inte köpa om denna, eftersom jag inte märker någon skillnad på min hud när jag använder denna ansiktsmask. 
MAC - Fix +
Detta är en setting spray som ska fixera sminket och få allt att "smälta ihop". Jag gillade verkligen denna setting spray eftersom den får sminket att se mer naturligt ut, vilket jag alltid gillar. Dock så är denna ganska dyr, men jag är fortfarande villig att betala för denna och skulle absolut kunna köpa om den igen. 

Kommentera

Publiceras ej