Uppandvända Produkter

0kommentarer

One Direction You & I - Shower Gel
Fick med denna shower gel när jag fick min You & I-parfym. Personligen så gillar jag inte body lotions eller shower gels som tillhör en parfym eftersom dofterna sällan luktar lika gott som i parfymen. Men hur som helst så var denna shower gel helt okej, som sagt så var doften inte alls lika god som parfymen men den var ändå helt okej.
Natuvive - Papaya Shower Cream
Denna shower gel gillade jag betydligt mycket mer. Den luktade papaya vilket är en doft jag verkligen gillar. Denna är även helt (tror jag) naturlig vilket alltid är ett plus. Vet inte om jag skulle köpa om den men jag gillade den så länge det varade.
Fleur de Santé - Clarity Radiant Skin Eye Contour Cream
Detta var en ögonkräm som fungerade helt okej. Jag brukar inte märka någon större skillnad på ögonkrämer eftersom jag inte har några rynktor. Men denna var som sagt helt okej, det höll området kring mina ögon återfunktade vilket är i princip allt jag letar efter i en ögonkräm. Jag fick denna i en GlossyBox så vet inte riktigt hur mycket den kostar eller vart man kan köpa den, men hittar jag denna någonstans så kan jag absolut köpa den igen. 
L'ORÈAL - Volume Million Lashes So Couture
Denna mascara var enligt mig bra på att ge båda längd och volym, dock så gillar jag mina fransar lite klumpiga, vilket inte denna gjorde. Jag skulle nog inte köpa denna mascara igen eftersom det finns många andra jag föredrar. Jag har gjort en review på denna mascara som kan läsas här.
Max Factor - 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara
Denna mascara gillar jag faktiskt. Den ger det där klumpiga lite "punkiga" effekten som jag gillar. Dock så tar det lite tid att få det resultatet jag var ute efter men utöver det så var denna mascara helt i min smak! En review på denna mascara hittas här.
elf - Eyelid Primer
Denna primer från elf var faktiskt ganska bra. Den höll ögonskuggan på plats nästan hela dagen och fick även fram pigmenten i ögonskuggorna. Den är även väldigt billig. Dock så föredrar jag min ögonskuggsprimer från Urban Decay men denna var faktiskt väldigt bra för det billiga priset.
 

Kommentera

Publiceras ej