Review: Smashbox - Full Exsposure Palette

0kommentarer

Jag tänkte skriva en review på Smashbox Full Exposure Palette som jag köpte för ett tag sedan. Jag har nu testat den några gånger och känner att jag kan göra en review på den.
Denna palett är en neutral ögonskuggspalett där den översta raden är glittra och skimmriga och den nedersta raden är matta, vilket jag verkligen gillar eftersom de flesta ögonskuggspaletter har flest skimmriga färger, och eftersom jag föredrar matta skuggor framför skimmriga så uppskattar jag det verkligen. Alla färger är även väldigt användbara, vilket alltid är ett plus! Här nedan ser ni mina favoritfärger från paletten.
Dessa skuggor är även relativt bra pigmenterade, inte de bästa men långt ifrån de sämsta. Jag tycker ändå att paletten är bra och jag använder jag väldigt ofta, just eftersom den är så universal, men ändå naturell. 
Hur som helst så gillar jag denna palett väldigt mycket, den kostat 380 kr och går att köpa på Kicks. Jag tycker att den är värd priset och letar du efter en palett med bra kvalité samt all-dagliga skuggor så skulle jag defenitivt rekommendera denna palett ifrån Smashbox! Är du intresserad utav den så finns den att köpa här!

Kommentera

Publiceras ej