20 Beauty Questions Tag

0kommentarer

1. Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann? Antar att det är en sminkprodukt, isåfall min Vitalumiere Aqua foundation ifrån Chanel, men hade det varit vilket produkt som helst så hade det varit typ shampoo.

2. Vilken make-up artist skulle du vilja göra en makeover på dig? Charlotte Tilbury eller någon utav Pixiwoo-systrarna!

3. Vilken kändis tycker folk att du liknar? Ingen vad jag har hört.

4. Vilken skönhetsprodukt sparar du till en dejt kväll? Har inga produkter som jag endast använder till speciella tillfällen, men jag brukar använda min Clarins Everlasting foundation om jag vill vara lite extra fin, eftersom den sitter som berg. 


5. Vem av dina killkompisar tar längre tid att göra i ordning sig än dig? Ingen aning


6. Om du skulle kunna skapa en egen magisk skönhets produkt, vad skulle det vara för en? En primer som gjorde att du fick porslinshy.

7. Vad är ditt bästa skönhets tips? Sov aldrig med smink på!

8. Vilken skönhetsprodukt spenderar du helst pengar på? Foundations och läppstift, utav tvekan!

9. Vilken skönhets person ifrån YouTube skulle du ta med på en shoppingrunda? Sammi ifrån Beautycrush eller Estée från Essiebutton tror jag.

10. Vilken är din signatur doft?
 Ingen aning, använder olika varje dag, men jag använder Juicy Couture - Viva La Juicy La Fleur väldigt mycket, så kanske den.

11. Jag är på ett oöndligt uppdrag efter den perfekta_________ Eyelinern och mascaran! Hittar aldrig några jag älskar.

12. Hur många skönhetsprodukter tar det dig för att göra dig i ordning? Beror väl på vad jag väljer att göra, men typ 10-12 stycken kanske.


13. Vilket läppstift/läppglans är i din väska just nu? Maybelline - Bold Matte i nummer 7

14. Vem är din kändis ikon? Älskar Kylie Jenner, mycket!


15. Nämn det sminkmärket du skulle vilja vara talesman för? MAC eller CHANEL kanske.

16. Vilket är ditt absoluta favorit nagellack? Nails Inc i Victoria

17. Favorit mascara just nu? Benefit's They're Real och Lancome's Hypnose Star

18. Senaste produkten du köpte på Sephora? The POREfessional från Benefit och Radiant Creamy Concealer ifrån NARS.

19. Jag försöker att aldrig bli sedd ute utan _______ Ifyllda ögonbryn
 
20. Vilken skönhetsprodukt rekommenderar du alltid? CHANEL's Vitalumiere foundation och Anastasia's Brow Wiz.

Kommentera

Publiceras ej