Recent Empties part 2

0kommentarer

Maybelline - Dream Lumi Tuch Highlighting Pen
Denna concealer är väldigt bra för att använda under ögonen, dock så är denna färg lite för mörk för mig så den highlightar inte direkt, men den täcker ändå väldigt bra. Den ser även väldigt naturlig ut och är lätt at använda. Skulle definitivt köpa om denna, tror dock att L'oréal's verision utav dessa finns i ljusare färger så ska kika på dem också hade jag tänkt!
Make Up Store - Cover All Mix Concealer
Denna concealer är helt grym! Jag använder den för att korrigera mer än att täcka och den är verkligen helt underbar. Jag har användt denna varje dag i typ tre år och kan inte leva utan den! Jag har redan köpt om den och kommer köpa om den igen och igen och igen och igen!
Jelly Pong Pong - Fairy Lashes Curl Mascara
Denna mascara fick jag i en GlossyBox och jag tyckte inte den var speciellt bra. Den gjorde inte fransarna längre, gav inte heller mer volym, inte den gjorde endast fransarna svart. Borsten är även väldigt stor vilket jag ofta inte tycker om, just för att det är svårt att komma åt alla fransar och jag sullar lätt på ögonlocken, därför så kommer jag inte att köpa om denna.
Benefit - the POREfessional
Detta är en primer som ska göra porerna mindre. Jag tyckte att denna var bra, dock så har inte jag så synliga porer, därför så gjorde inte heller denna något speciellt. Dock så fick den sminket att glida på väldigt bra efteråt. Denna primer är dock ganska dyr och just därför så kommer jag nog inte köpa om den, just för att det finns billigar primers som gör samma sak.
Elf - Pressed Powder
Detta puder var helt okej. Jag har torr hud och behöver sällan använda puder, därför så mäker jag inte heller så stor skillnad mellan puder, men detta puder var helt okej, dock inget jag skulle köpa om.
IsaDora - Bronzing Powder (48 Matte Tan)
Denna bronzer var faktiskt väldigt bra, dock lite för oranget för min bleka hud, men jag fick det att fungera. Det innehöll inget skimmer eller glitter vilket jag föredrar när det gäller bronzers, dock så var det som sagt lite för oranget för mig och därför köper jag nog inte heller om det. Jag har nu köpt en bronzer ifrån Bobbi Brown som jag verkligen älskar! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej