2014 Favourites - Personal Favourites Edition

0kommentarer

2014 har enligt mig varit ett utav de bästa åren i mitt liv, trots några motgångar så har de positiva vägt upp det negativa. I detta inlägg så tänkte jag ta upp några utav mina highlights under 2014.
 
Jag  började året med att åka till Thailand och firade även min 18-årsdag där. 
Jag tog även körkort detta år, Såg One Direction två gånger, såg mitt absoluta favoritband the 1975 (som förövrigt nog var den bästa dagen i hela mitt liv), färgade håret rosa ett tag, hängde mycket med mina vänner och åkte på många roliga utflykter och roadtrips. 
Jag åkte även till Kenya i två veckor med ett gäng ifrån min klass. Detta var lätt den bästa resan jag någonsin varit på, just för att det var så annorlunda än något annat ställe jag har besökt. Vi besökte en skola och skrev gymnasiearbete tillsammans med eleverna där. Vi besökte ett helt gäng stenar, åt hamburgare på Java, kollade på solnedgången vid Lake Victoria och var på safari. En jättebra resa helt enkelt, och ett bra avslut på 2014. 
 

Kommentera

Publiceras ej