Empties #16 (juli)

0kommentarer

Revlon - Färgbomber (500 purple red)
Bestämde mig för ett tag sedan att jag ville ha rött hår igen, utan att behöva färga det, så jag testade dessa och de gav mitt hår den röda färgen utan att färga det, vilket var exakt vad jag letade efter. Färgen sitter i, i kanske fem tvättar sen så har du tillbaka din naturliga färg. Men dessa färgbomber är i alla fall jättebra. Jag har redan köpt en ny i samma färg, samt en i lila som ska ta bort gröna och gula färger i blont hår.
Bioderma - Sensibio H2O Solution Micellaire
Detta är kanske den mest omtalade sminkborttagningen på bloggar och på youtube och jag förstår verkligen varför, den är helt underbar. Jag tycker att många flytande sminkborttagningar kan bli lite oljiga på huden och svida i ögonen, men det gör verkligen inte denna, det känns som att ta bort sminket med vatten! Den får också bort sminket väldigt enkelt, vilket också är ett plus. Jag köpte denna på ett apotek i Thailand så den kan vara knivig att få tag på igen, men skulle jag hitta den någonstans så kan jag defenitivt köpa en ny.
Yves Rocher - Collection Ète Shower Gel
Detta är en shower gel ifrån Yves Rocher som jag fick utav min moster. Detta är en helt okej shower gel, gör jobbet liksom. Den doftar ganska fräscht och lite som havet typ. Jag tycker att den doftar gott, vilket är det mesta jag går på när jag bedömer shower gels, eftersom alla gör typ samma sak, jag tycker att det är svårt att märka någon större skillnad. Denna var hur som helst helt okej, men inget jag skulle köpa om.
Kicks - Shower & Bath Clean Laundry
Detta är en shower gel som jag fick ett test utav när jag beställde ifrån Kicks. Jag blev förälskad i denna doft och skulle definitivt köpa om den, tror dock inte att Kicks för fulla storlekar utav dessa, men om de gör det så kommer jag att köpa en till. Den doftar väldigtfräscht  och lukten sitter även kvar på huden länge, vilket jag tycker är jättebra!
Nivea - In-Shower Body Milk
Denna har jag haft förut och visar förut också. Det är i alla fall som en body lotion som du använder i duschen för att smidigare smörja in dig. Denna tycker jag är jättebra eftersom den är perfekt för de som är lata och brukar slarva med att återfukta efter duschen (som jag själv). Den återfuktar inte lika bra som att använda en body lotion eller ett body butter, men det räcker gott och väl för mig nu på sommaren. Hur som helst så skulle jag definitivt kunna tänka mig att köpa denna igen.
RENU - Extra Firming Lip and Eye Active Lift
Detta var en profukt som jag fick i en GlossyBox och för att vara ärlig så fattade jag aldrig riktigt vad den var till för, så jag använde den runt ögonen som ögonkräm. Denna är ju för mogen hud, vilket jag inte har än (tur är väl det), så jag märkte ingen skillnad alls, men jag använde den ändå så jag skulle slippa köpa en ny. Känns inte heller som att jag kan ge en rättvis bedömning på den eftersom den är gjord för att reducera rynkor, och jag är ju bara 18 så denna ögon/läppkräm har ju liksom inget att reducera, så den kanske är jättebra för vad den är menad att göra, men den gjorde inget för mig och min tonårshud. 
Max Factor - False Lash Effect
Detta är en helt okej mascara, den ger lite längd och lite volym och är bara en helt vanlig mascara som inte är något speciellt, bara en helt vanlig, helt okej mascara. Denna skulle jag kunna tänka mig att köpa igen, eftersom den är bra, men inte något speciellt.
Yu-Be - Moisturizing Skin Cream
Detta var en liten tub med universalkräm som jag fick i en GlossyBox som jag använde för att lägga på mina nagelband för att återfukta dem och det fungerade den utmärkt till. Den återfuktade mina nagelband och fick mindre sprickor osv att läka, vilket är jättebra! Detta är en kräm som jag absolut skulle kunna tänka mig att köpa om, dock så vet jag inte riktigt vart den säljs, men hittar jag den och är den säljs för ett rimligt pris så kommer jag definitivt att köpa om den.
 

Kommentera

Publiceras ej