8 Drugstore Favourites

0kommentarer

Max Factor - Face Finity All Day Flawless 3-in-1 Foundation
Detta är den bästa drugstore-foudationen jag har testat. Jag tycker att den är väldigt lik Clarins - Everlasting, vilket är en utav mina favoriter. Den har full täckning, även fast den lyckas se relativt naturlig ut. Det enda negativa jag har att tillägga med denna är att den lätt lossnar ifrån ansiktet, till exempel om du kliar dig eller om du snyter dig eller något så låtsnar foundationen lätt, efter en heldag så kan den också bli lite fläckig, men det är något jag kan leva med, eftersom den är, till mestadels, väldigt fin. Det är alltså en foundation jag defenitivt skulle rekommendera och som jag har köpt om ett flertal gånger.
Maybelline - Dream Lumi Touch Highlighting Pen
Detta är en highlighting concealer som ska både täcka och highlighta, speciellt under ögonen. Detta tycker jag är jättebra. Den ser fin ut, den håller länge, den täcker bra och det finns helt enkelt inte något att klaga på. Detta är en produkt som jag skulle rekommendera till någon som är ny inom smink, eller något som vill lägga sin makeup så snabbt som möjligt.
Sleek - Blush (Rose Gold)
Känns som att jag redan har sagt nog om denna, eftersom jag dedikerade ett helt inlägg till detta rouge, så jag länkar bara det inlägg utifall du vill veta mer. (här finns det inlägget)
IsaDora - Moisturizing Lip Gloss
Jag älskar formulan på dessa läppglans, eftersom de är väldigt återfuktande och känns väldigt skönt på läpparna, samtidigt som det håller bra. Jag är kanske inte älskar färgen längre, men formulan är grym och det finns ju andra färger. Men dessa är i alla fall grymma trots det billiga priset!
L'oréal - Telescopic Clean Defenition Mascara
Detta är min favorit drugstore mascara just eftersom den ger mycket längd, vilket jag älskar. Den håller även bra och den smala borsten gör det enkelt att komma åt alla fransar både på övre och undrefransraden. Det är helt enkelt en jättebra, längdgivande mascara.
Maybelline - Color Tattoo 24hr 
Dessa krämskuggor ifrån Maybelline är verkligen grymma. Jag tänkte inte berätta jättemycket om dessa eftersom de flesta redan har testat dem. Men dessa håller jättebra på ögonen, de är jättefina och enkla att använda. En jättefin bas men fungerar också att ha ensamma om man inte orkar hålla på med ögonskuggor.
Maybelline - Baby Lips (Cherry Me)
Detta är ett färgat läppbalsam som är jättebra för varje dag. Det ger en liten tint utav röd och håller läpparna återfuktade. Dessa är verkligen jättebra för det billiga priset och jag skulledefinitivt  rekommendera dessa.
Naked Lips - Granatäpple
Dessa läppbalsam är helt grymma! Jag fick ett, i en annan smak, i en GlossyBox men det har jag tappat bort, så jag köpte detta för jag kunde inte vara utan det! De återfuktar läpparna bra och håller läpparna återfuktade länge, vilket är jättebra. Även dessa är väldigt billiga och jag skulle rekommendera dessa till alla!
 

Kommentera

Publiceras ej