Empties #2 (mars)

0kommentarer

Body America - Body butter
Jag tyckte att detta body butter var helt okej. Det luktade som Ben&Jerry glassen Strawberry Cheescake så det var ju ett plus. Återfuktade bra till min torra hud, dock tog det ganska lång tid innan den ''sjönk'' in i huden. Skulle definitivt köpa om denna.
 
Björk & Berries - Wild Strawberry Body Lotion
Luktar gott i flaskan men mindre gott på huden, har även tröttnat på denna doft efter att ha användt samma body lotion i typ två år. Men den fungerar helt utmärkt men skulle nog inte köpa om den igen eftersom jag har användt den så länge.
 
Aussie - Take the Heat 3 Minute Miracle deep treatment
Jag använde detta om ett balsam och jag tyckte verkligen om den. Dock fick jag ganska fett hår uppe på huvudet så jag använde den bara i längderna och topparna utav håret och då fungerade det bra. Vet inte riktigt om det skyddade mot värme men det hoppas jag. Jag har köpt om detta fast ett för frissigt hår som jag gillar mer. Fin sne bild jag tog föresten.
 
Nivea - Waterproof Eye Make-up Remover
Fungerade bra, men inte för vattenfast smink, vilket inte gör mig så mycket eftersom jag sällan använder vattenfast, men annars så fungerar den bra och jag kommer kanske köpa om den, vet inte ännu.
 
phc - Heat Protection Styling Spray
Vet inte riktigt om denna skyddar håret mot värme eftersom mitt hår fortfarande är slitet. Den luktade typ citrus men håret började inte lutka av den. Jag gillade inte denna eftersom håret kändes väldigt skitigt och äckligt när jag använde denna och jag kommer därför inte köpa om den.
 
Montagne Jeunesse - White Chocolate Ultra Deep Cleansing Masque
Denna mask rengjorde min hud jättebra och huden kändes fräsh efteråt, dock gillar inte jag när ansiktsmasker luktar typ choklad eller kola eller något, tycker det känns som att jag har mat i ansiktet, men den kändes bra på huden i alla fall vilket var bra för de 15 kr jag betalade för den.
 
Deborah Milano - 24 ORE Absolute Volume Mascara
Denna är egentligen inte slut men den har blivit gammal så jag tänker kasta den ändå. Gillade inte denna alls eftersom den klumpade så jävligt. Hatar denna mascara och jag kommer aldrig köpa om den (förlåt mormor och morfar som köpte den till mig)
 
Estée Lauder - Sumpotuous Extreme
Denna är inte heller slut men den är gammal så jag tänker kasta denna med. Denna gillade jag. Gav bra volym och längd på mina fransar, lätt att använda även fast borsten var gigantisk. Detta är en mini och jag hade absolut köpt om den stora om det inte var för priset. Jag är en fattig student och har inte råd att lägga nästan 400 kr på en mascara. Vinner jag på triss så kommer jag köpa om den.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej