♥-lista

0kommentarer

 
1. Tumblr det är väl ingen nyhet att jag är den största tumblr-horan någonsin
2. Rosa läppar jättefint till våran och sommaren och tänderna ser mycket vitare ut
3. Mina vita platåskor behöver väl ingen förklaring, alla fattar väl att de är jättefina ändå
4. One Direction duuh?
5. Grillat bästa med våran
6. Min elcykel (fick föresten ett sadelskydd eller vad det nu heter av itrim igår, de gav bort dem gratis för att uppmuntra folk att cykla istället för att typ ta bussen eller åka bil, itrim märkte visst inte att jag hade elcykel, som den lata jäveln jag är)
7. Uppsatt hår synd att jag ser ut som en kille med smink när jag har uppsatt hår
8. Värmländska finaste dialekten
9. Wild Kids 2007 
10. Åhlens bästa affären, hade flyttat dit om jag fick

Kommentera

Publiceras ej