Review: L'oreal - False Lash Telescopic

0kommentarer

För ett tag sedan så skrev jag ju att jag skulle göra en review på L'oréal's False Lash Telescopic mascara. Jag har testat denna ett tag nu och jag tycker om den. Det är en smal gummiborste, vilket jag föredrar framför tjocka borstar eftersom jag tycker att det är lättare att applicera mascaran med en smalare borste eftersom man når alla fransar bättre.
Denna mascara ger nästan ingen volym, vilket jag inte har några problem med eftersom jag inte vill ha fransar med mycket volym utan längd, vilken denna mascara ger. 
Som ni ser så ger mascaran väldigt mycket längd och det gillar jag. Den kostar 169 kr så inte speciellt dyrt, vilket är bra. Den håller länge smular inte under ögonen, inte på mig i alla fall. Jag gillar verkligen denna mascara  eftersom den ger bra längd, vågar till och med säga en utav mina favoriter.

Kommentera

Publiceras ej