GlossyBox: Januari

0kommentarer

Dove Advanced Hair Series - Shampoo & Conditioner
Kueshi - Pure & Clean Revitalizing Face Toner
Absolute New York - Garlic Nail Treatment
Make Up Store - Microshadow Carpe Diem
Organic Cosmetics - The Caring Lipbalm

 Måste tyvärr meddela att jag blev väldigt missnöjd med denna box, vilket jag sällan blir eftersom det alltid brukar finnas något jag tycker jag bli roligt att testa. Shampoot och balsamet kan jag inte använda eftersom jag kör på balsammetoden. Tonern är väl helt okej, inte jätteroligt men kommer att använda. Nagellacket gav jag bort, just för att mina naglar är redan i ganska bra skick, så jag behöver inte använda produkter som den, eftersom jag aldrig märker någon skillnad ändå så. Ögonskuggan är GUL och jag kommer aldrig att använda en gul ögonskugga, så den hade jag klarat mig utan. Läppbalsamet var gammalt när jag fick det, luktar väldigt skumt (trots att det står att det ska lukta fruktigt) och konsistensen är väldigt hård och grynig, så det kommer jag absolut inte av använda. Jag hoppas att februaris box kommer att bli bättre i alla fall! 
 

Kommentera

Publiceras ej