Empties: Januari

0kommentarer

L300 - Eye Make-Up Remover
Denna sminkborttagning var bra enligt mig. Den tog bort sminket lätt och sved inte i ögonen. Det negativa med denna var att förpackningen var väldigt liten men den var ändå ganska dyr, för det lilla man fick. Jag köpte denna för jag ville ha en liten förpackning sminkborttagning när jag åkte till Kenya och den var bra till det, dock inget jag skulle köpa om!
Oliva by CCS - Eco Night Cream
Denna nattkräm var helt okej, men för mig så återfuktade den inte tillräckligt. Jag gillade att denna inte kändes kletig och att den sjönk snabbt in i huden, men som sagt så återfuktade den inte min torra hud. Jag kommer nog inte att köpa om denna men den var helt okej!
L'ORÈAL - Sublime Fresh Deep Pure Foaming Water
Denna var helt okej den med, rengjorde ansiktet och fick det att kännas rent och fräscht, dock inget jag behöver. Skulle kunna tänka mig köpa den igen, men inget måste!
The Body Shop - Body Butter Wild Argan Oil
Jag fullkomligt älskar The Body Shop's Body Butter. De återfuktar bra, sjunker in i huden relativt fort och känns bara jätte härliga. Denna lukt var limited editon och jag tror inte att den går att få tag på längre, vilket är synd eftersom jag gillade den nötiga doften. Skulle absolut köpa om!
The Body Shop - Body Butter Papaya
Jag har i princip inget annat att tillägga när det gäller denna, mer än att denna doftade väldigt gott, men jag föredrar nog doften Wild Argan Oil, denna doft tröttnade man ganska lätt på.
L'ORÈAL - Telescopic Mascara
Denna mascara är verkligen jättebra! Jag gillar när mina fransar är långa och klumpiga och det gör denna mascara, så därför gillar jag den faktiskt väldigt mycket. Jag skulle absolut köpa om denna just eftersom jag tycker att den är grym!
MAC - Pro Longwear Concealer (NC15)
Denna concealer är en utav mina favoriter och jag använder den varje gång jag sminkar mig. Denna är jättebra för att ljusa upp ansiktet med och samtidigt täcka mörka ringar under ögonen. Jag tycker att denna concealer är super och har redan köpt om den!
 

Kommentera

Publiceras ej