Empties #14 (april)

0kommentarer

Natural World - Moroccan Argan Oil Moisture Repair Conditioner
Jag är helt såld på den här linjen utav hårprodukter! Jag har testat både shampoo, balsam samt håroljan och allt är jättebra och gör tillsammans mitt hår väldigt mjukt och enkelt att borsta igenom. Ett superbra balsam bara, som också luktar väldigt gott! Skulle starkt rekomendera detta balsam till er med skadat hår. Jag har redan köpt en ny utav denna som jag använder just nu.
Anatomicals - Puffy the Eye Bag Slayer Wake-Up Under Eye Patches
Detta är alltså som små gelé papper som du lägger i kylen och sedan lägger under ögonen för att bli av med mörka ringar. Jag tycker att dessa var jättesköna och piggade verkligen upp, skulle defenitivt köpa dessa igen! Dock så är det rätt svårt att hitta Anatomicals här i Sverige, så jag får leta rätt på dem online någon stans.
Egyptian Magic - All Purpose Skin Cream
Detta var en universalkräm som du kunde använda på olika torra partier, bland annat läppar och nagelband osv. Denna tyckte jag var helt okej, jag föredrar min Elizabeth Arden Eight Hour Cream, eftersom den håller fukten bättre och var lite tjockare i konsistensen än var denna var, så inget jag skulle köpa igen, men roligt att testa.
System Professional - Repair Shampoo
Helt okej shampoo, gjorde inga under men den var inte heller dålig, utan bara helt okej, System Professional är ett ganska dyrt märke så jag förväntade mig mer. Kommer inte att köpa om denna eftersom den bara var helt okej, skulle lika gärna kunna använda något som går att köpa på Ica och få samma effekt, för ett betydligt billigare pris. 
 

Kommentera

Publiceras ej