Empties #15 (juni)

0kommentarer

Jag görde ingen empties förra månaden eftersom jag endast hade två produkter att visa upp jag jag väntade och gjorde ett större inlägg just nu.
SB12 - toothpaste
En tandkräm som jag fick med i en GlossyBox för några månader sedan. Denna tandkräm sa att den skulle vara bra emot, bland annat dålig andedräkt, vilket jag tror att den var eftersom den hade en väldigt stark smak utav mentol. Denna tandkräm var dock inget speciellt, jag tycker att andra tandkrämer är ungefär lika bra, men den var rolig att testa, dock ingenting jag skulle köpa om.
Naobay - Oxygenating Cream Moisturizing
Detta var en fuktkräm som jag använde på natten och tyckte var jättebra! Den håll min torra hud återfuktad utan att kännas tung och kladdig. Jag vet dock inte vart man kan köpa Naobay men om jag hittar det någonstans så skulle jag absolut kunna tänkta mig att köpa om den!
Nature & More - Tropical Floral Coconut Deep Treatment Hair Mask
Denna hårmask köpte jag när jag var i Thailand i en liten butik där de sålda "hemmagjorda"-hår och hudvårdsprodukter. Denna tyckte jag var jättebra, eftersom den gjorde mitt hår både mjukt och glansigt och det såg bara väldigt "friskt" ut. Dock så luktade den jätte ofräsht, men jag kunde ta det eftersom resultatet blev så bra. Hade jag haft chansen att köpa denna igen så hade jag gjort det, men eftersom jag köpte den i Thailand så blir det ju lite knivigt.
Eyerule - Ace of Face Serum +
Detta var ett serum som skulle göra att håret på ögonbrynen och ögonfransarna växte fortare, men det var ju bara humbug. Jag ansåg inte att denna funkade alls, jag märke ingen skillnad alls och jag använda den två gånger varje dag, vilket det stod att du skulle göra, men jag märkte som sagt ingen skillnad, så jag skulle inte köpa om den.
Nars - Radiant Creamy Concealer (Custurd)
Detta är en utav de bästa concealers jag någonsin användt! Den har väldigt hög täckning utan att se torr ut på huden. Jag köpte nyligen en concealer ifrån MAC som jag håller på att testa just nu, men hade jag inte haft den så skulle jag absolut köpa om den, eftersom att den är jättebra! Jag hade dock en lite för mörk färg för mig, men det syntes inte när man blandade ut den, jag skulle dock ha valt en ljusare färg om jag skulle köpa om den. 

Kommentera

Publiceras ej