Glossybox Favoriter

0kommentarer

Min årsprenumeration på GlossyBox har nu gått ut och jag har önskat mig en förnyad prenuemeration i födelsedagspresent utav mor och far. I detta inlägg så tänkte jag i alla fall visa några utav de favoritprodukter som jag har fått testa via GlossyBox.
Karmameju - Natural Konjac Sponge
Detta är en liten svamp som används till att rengöra ansiktet med. Jag använder den till att applicera min toner varje morgon och kväll och jag tycker att den fungerar utmärkt. Den exfolierar samtidigt som den rengör huden väldigt grundligt, den är även väldigt snäll mot plånboken eftersom den används istället för bomullspads. En jättebra produkt som jag aldrig hade köpt själv. 
The Body Shop - Vitamin E Nourishing Night Cream
Jag nämner denna i nästan varje inlägg känns det som, so you know the drill. Jag fick ett test på denna i Mars GlossyBox och har användt den enda sedan dess.
Nails Inc - Victoria
Mitt absoluta favorit nagellack var ett som jag fick i decembers GlossyBox. En jättefin mörkröd färg som jag använder hela tiden. En typsik frida-färg. 
Emite - Eyelash Curler
En jättebra ögonfransböjare som håller fransarna böjda nästan hela dagen. Den är även väldigt enkel att använda. Denna fick man med i junis box.
Oriflame Beauty - Wonder Lash Mascara
Denna mascara tyckte jag först inte var något speciellt, men nu så älskar jag den. Den ger inte speicellt mycket längd, dock så är den grym på att separera fransarna, vilket jag verkligen gillar. Gillar du sådana fransar så rekommenderar jag denna mascara. Denna fick man med i novembers box.
Bella Pierre Cosmetics - Excite
En jättefin vit/rosa skimmrig färg som passar jättebra över svart/gråa färger. Använder alltid denna när jag gör svarta eller gråa sotningar.
Da Vinci - 05 Earth
Även denna är en jättefint lösögonskugga. Denna passar jättebra att bara ha själv på hela ögonlocket och jag använder denna ofta då jag inte orkar göra någon "riktigt" ögonsminkning.
Sheer Cover - Lip-to-Lid Highlighter Bronzing Tan Minerals
Detta är en highlighter som är väldigt för mörk för mig så jag använder den som ögonskugga istället. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så gillar jag att ha väldigt varma, bruna skuggor på mina ögon och denna produkt är en perfekt sådan färg. Denna använder jag väldigt ofta om jag vill ha lite skimmer på ögonen.
Oral-B - 3D White Luxe Glamorous Shine
Denna tandkräm fick man i januari boxen och jag verkligen älskar den! Jag trodde aldrig att jag skulle tycka om en tandkräm såhär mycket. Men denna tandkräm är verkligen grym. Tänderna ser väldigt mycket vitare ut efter man har borstat tänderna och jag är sådan person som vill att mina tänderna ska vara riktigt vita, nästan så de skiftar i blått och denna tandkräm ger mig ett bra resultat. 

Kommentera

Publiceras ej