Review: IsaDora - Wake Up Make Up

1kommentarer

Jag fick tidigare en förfrågan om att göra en review på IsaDora's Wake Up Make Up foundation, så här kommer den!
 
Denna foundation är en flytande foundation med en medel täckning. Den ger varken en matt finish eller en finish med mycket lyster utan en väldigt naturlig. Jag har torr hud och behöver inte andra puder till denna. Den ser tyvärr inte speciellt naturlig ut på huden utan man ser väldigt väl att man har foundation på sig, så ett litet knep jag brukar göra att pressa mina fingrar över foundationen så att den "smälter" in bättre i hyn och ser mer naturlig ut. Utöver detta så gillar jag denna foundation. Den täcker bra och håller hela dagen, inget speciellt men ändå bra. Skulle defenitivt rekomendera denna om du letar efter en lite billigare foundation. 
 
Jag har färgen 00 fair (den ljusaste) och den kostar 159 kr och finns att köpa på bland annat Kicks och Åhlens. 

1 kommentarer

Anonym

13 Apr 2014 18:35

Halloj, haru en tatuering? Eller är den fake?? :)

Svar: Ja jag har en tatuering, skaffade den förra veckan! Det kommer ett inlägg om den till veckan :)
Frida Hjerpe

Kommentera

Publiceras ej