Blog Your Heart Out-Award

0kommentarer

Jag blev nyligen nominerad utav Magda till ''Blog Your Heart Out-Award'', tack så mycket!
 
De nominerade får alltså ett gäng frågor de ska svara på på sin blogg och sedan nominera fem andra bloggar. Dessa bloggar ska egentligen ha under 100 följare på bloglovin' men eftersom jag inte använder bloglovin' så struntar jag i det och nominerar de jag vill, bad ass.
 
1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga?
Jag började blogga när jag var typ elva eller något bara för att alla gjorde det. Sen blev jag mer intresserad när alla storbloggare kom, typ kissie, dessie, kenza och blondinbella och alla dem. Efter det hade jag en liten ''low-point'' och slutade blogga i några månader men fick ett nytt ryck igen nu efter jul när jag började läsa mer sminkbloggar och bestämde mig för att börja blogga om det.

2. Hur valde du ämne att blogga om?
I början bloggade jag bara om min vardag och musik och sånt, bara för att jag inte riktigt visste vad jag ville blogga om utan bloggade bara för att. Det var nu efter jul jag bestämde mig för att börja blogga mer om smink och skönhet eftersom det var sånna bloggar jag själv läste, samt att jag är väldigt intresserad.

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?
-Inget stör mig mer än folk som pratar engelska när de inte kan

- Jag är en bitch men ser snäll ut så ingen märker det, ett bra tips till alla bitchar där ute.

- När jag gillar något kommer jag att använda/äta/titta/lyssna på det hela tiden i en vecka. Har jag ett favorit läppstift så använder jag det varje dag tills jag tröttnar på det, samma sak med mat och musik och allt sånt.

4. Vilka tre ord beskriver din stil?
Estet-ig (Jag går föresten inte estet utifall du inte visste), tjejig, galen.

5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar?
Ligga och lata mig och shoppa, my life is so glamourous. 

Mina nomineringar går till:

Jag tänker till och med vara så tråkig så jag nominerar de som vill göra dessa frågor, säg bara att jag nominerade dig.

Kommentera

Publiceras ej