Empties #3 (april)

0kommentarer

Neutrogena - blackhead eliminating toner
Jag har användt slut på en utav denna igen, eftersom denna produkt redan har varit med i mina empties (läs här), så tänkte inte jag skriva mer om den, eftersom jag tycker lika. I det tidigare inlägget skrev jag att jag skulle testa clearasils toner men den tyckte jag inte om så jag köpte om denna igen.
Clearasil - Gel Wash
Denna har jag användt sen jag var typ tolv år och jag tycker om den, håller min hud under kontroll. Jag använder denna varje dag och tycker som sagt att den fungerar bra. Jag har redan köpt om denna eftersom jag använder den hela tiden.
Smilelab - advance teeth whitening stripes
Dessa fick jag i min glossybox. Detta var bara en test så man fick tre tester i den. Jag tyckte dessa fungerade bra. Jag såg skillnad på mina tänder och tyckte att de blev vitare. Jag kommer nog att köpa den fulla storleken när jag har pengar till det.
Olay - Beauty Fluid
Denna använde jag som både dag och nattkräm och jag tyckte den fungerade bra som dagkräm. Eftersom jag har torrhud så vill jag gärna ha något tjockare under natten. Men som dagkräm fungerade den jättebra. Jag kommer köpa om denna som dagkräm när jag har användt slut på den jag använder just nu.
Gripen - Aceton
Denna har också varit med i empties förut, så det inlägget kan du läsa här
Yves Rocher - Cosmetic Organic Cleanser
Denna fungerade också bra, jag märkte ingen stor skillnad på min hy men huden kändes fräsh efteråt. Denna använde jag de dagarna jag inte använde cleansern från clearasil så den fungerade bra. Kommer nog inte köpa om eftersom man måste beställa yves rocher från nätet och så underbar var den inte.
Revlon - Shiny Top Coat
Som jag skrev i en annan empties så använder jag slut på topplack som om det vore vatten. Denna var från Revlon och jag gillade den inte så mycket. Den gjorde inte naglarna lika shiny som jag ville ha dem, dessutom torkade den ut väldigt snabbt, efter typ en månad så var den jätte gäggig och svår att använda. Denna kommer jag inte köpa om just därför.
Maybelline - The Falsies feather-look
Denna mascara använde jag inte slut på men eftersom den blev gammal så tänker jag kasta den ändå. Den här mascaran fungerade helt okej, lite för ''larvig'' för mig och den får absolut inte ögonfransarna att se ut som några ''falsies''. Kommer inte köpa om denna eftersom jag gärna vill ha långa fransar.

Kommentera

Publiceras ej