10 things you might not know about me

0kommentarer

♣ Jag spenderar säkert 80% av min vakna tid på tumblr
♣ Mina största fobier är höjder, råttor och ormar
♣ Jag kan hela låten Thrift Shop av Macklemore utantill, vet inte om detta är något att vara stolt över...
♣ När jag fyller 18 ska jag tatuera in ''höger'' på högerhand och ''vänster'' på vänsterhand
♣ Jag måste dricka ungefär åtta glas vatten om dagen annars får jag ödleskinn
♣ Mitt största intresse i livet är att shoppa
♣ Jag har one direction-sängkläder, för come on, vem vill inte ha one direction i sin säng?
♣ Jag kan nästan lova att jag kommer vara med i Sveriges Värsta Bilförare om några år
♣ En gång tog det 45 minuter för mig att ta en okej instagram bild, good job there Frida
♣ Mina favoritord är ''literally'' och ''bungalow''

Kommentera

Publiceras ej