Recent Beauty Favourites

0kommentarer

1. Emite Make Up - Professioal Eye Lash Curler
Jättebra ögonfrans böjare som håller ögonfransarna böjda hela dagen.
2. Figs & Rouge - 100% Pure & Natural Tinted Lip Balm
Väldigt bra läppbalsam som håller läpparna återfuktade väldigt länge, den ger en lätt röd färg på läpparna vilket är fint, fungerar även bra under läppstift.
3. The Body Shop - Vitamine E Nourishing Night Cream
Världens bästa nattkräm om man har torr hud. Min hy har blivit torrare nu på sommaren så denna är jättebra för att göra min hy mindre torr.
4. Isa Dora - Cream Mousse Eye Shadow (20 Champagne)
En jättefin bas på ögonlocken, fungerar även bra att ha ögonskuggor över den. Nu på sommaren har jag tyckt om att använda denna med Naked Lunch från MAC ovan på, ger en läpp skimmrig färg på ögonlocken som jag tycker blir vädigt fin.
5. Estée Lauder - Pure Color Lipstick (05 Violet Crush)
Ett rosa/lila läppstift som är en absolut favorit för mig, ser bra ut på läpparna och är inte alls torr, fin färg som passar om man har en kall underton i huden.
6. Clarins - Everlasting Foundation (110 Honey)
En av de bästa foundationerna jag har användt. Den ger en full täckning vilket är bra eftersom jag tyvärr har väldigt ful hy och vill gärna täcka den. Den håller länge utan primer under vilket alltid är ett plus
7. Vichy - Normaderm Hyaluspot
Detta är en punkt behandling som man lägger på finnar. Denna fungerar jättebra för mig och tar bort finnarna efter ungefär två/tre dagar.
8. Sally Hansen - Complete Salon Manicure (550 All Fired Up)
Superfin stark röd/orange färg som passar till sommaren, denna färg får även en att se väldigt brun ut. Håller tyvärr inte speciellt länge.
9. OPI - Nail Lacquer (Teal the Cows Come Home)
En fin turkos/blå färg som igen gör så att man ser väldigt brun ut, håller länge på naglarna och är verkligen jättefin.

Kommentera

Publiceras ej