Mina Favorit Parfymer

0kommentarer

Salvador Dali - Crazy Kiss
Crazy Kiss är en ung och feminin doft som fungerar bra för varje dag. Notera av parfymen hittar du här samt var du kan beställa den. Flaskan är inte speciellt fin enligt mig men den luktar jättegott enligt mig.
 
Juicy Couture - Viva La Juicy La Fleur
Denna parfym luktar väldigt lik den vanliga Viva La Juicy men lite mer blommigt, vilket jag föredrar. Flaskan är superfin enligt mig och detta är även en väldigt bra ''varje dag parfym''. Noterna samt vart du kan beställa parfymen finns här
Juicy Couture - Couture Couture
Denna parfym är väldigt elegant och inte något för er som gillar väldigt söta dofter, men jag gillar den verkligen. Denna är bra för lite mer speciella tillfällen.Flaskan är superfin också, lätt den finaste parfymflaskan jag äger. Parfymens noter finns här.
 
DKNY - Golden Delicious
Denna parfym är också ganska elegant och mer utav en nattparfym. Den luktar väldigt lyxigt och inte specillt sött, vilket jag gillar. Den är också väldigt varm i lukten vilket passar för en elegant parfym tycker jag. Noterna finns här.

Kommentera

Publiceras ej