Review: KIKO Colour Party Palette (02 Generous Earth)

0kommentarer

För ett tag sedan så fick jag hem lite olika produkter från Italien, b.la. denna palett från KIKO. Jag tänkte i alla fall göra en snabb review på denna palett. 
 
Denna palett har väldigt fina, lite lila-aktika färger, vilket jag gillar eftersom jag har redan så många neautrala färger. Jag gillar även att det är många matta färger i paletten istället för skimmriga eller glittriga. Färgerna är väldigt pigmenterade, dock så smular de ganska lätt och hamnar ofta under ögat. Fin förpackning med stor spegel vilket är bra om man ska ta med den någonstans. KIKO finns tyvärr inte att köpa i Sverige, men om du åker utamlands någonstans och får syn på denna palett borde du definitivt köpa den, tror inte att KIKO är speciellt dyrt heller.

Kommentera

Publiceras ej