Review: Too Faced Natural Eye Collection

1kommentarer

En av mina favorit ögonskuggpaletter är denna från Too Faced
 
Den innehåller nio stycken ögonskuggor i neutrala färger, både matta och shimmriga
 
Paletten kommer med tre olika kort där det finns tips om hur man kan använda ögonskuggarna.
 
Man får också med ett liten test av Too Faced ögonskuggsprimer Too Faced Shadow Insurance som också är väldigt bra. Jag har inte öppnad min ännu eftersom jag har den i fullstorlek.
 
Som jag sa så är det här en av mina favorit paletter och jag använder den i princip varje dag. Det är bra kvalité på skuggorna och de är bra pigmenterade. Jag köpte paletten på Parelle i Luléå för 350 kr, man kan också köpa den på Nelly för samma pris.
 

1 kommentarer

Jen

22 Jan 2013 14:44

Too faced skuggorna är riktigt bra !

Svar: Eller hur, jag älskar dem!
Frida Hjerpe

Kommentera

Publiceras ej