We're on our way to some vegan-piece-of-shit resturant

2kommentarer

Visste du ...
att jag vill ha - sommar
att min senaste kyss - aldriiig
att jag lyssnar mest på -
Dresden Dolls
att jag pratar - När det behövs
att jag inte gillar - nagellacksbortagning
att jag avskyr när folk - Tror dom är bäst, och typ känd
att kärlek är - När folk gifter sig och skaffar barn och sånt där
att jag gillar att - sminka mig hehehe
att jag alltid kommer att - vara negativ till nästan allt
att jag är hemligt förälskad i - Deefizzy <3<3<3<3
att sist jag grät var - rätt så länge sen
att min mobiltelefon är - Ackestörd
att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag var klockan är
att innan jag går och lägger mig - Fyller jag min vattenflaska som står brevid min säng
att idag har jag - vart på dop
att jag just nu tänker på - sista april
att i kväll ska jag - titta på skit filmen Ladder 49
att i morgon kommer jag - titta på bigbrother <3<3<3

2 kommentarer

hemlis kanske

12 Mar 2011 16:59

MEN GERE!!!!!!!! Bästa filmen

hemliz

12 Mar 2011 17:45

BÄSTA FILMEN

Kommentera

Publiceras ej