10 saker

0kommentarer

Irriterar dig
1. Folk som tror dom är bäst
2. Stöktigt rum
3. Att jag alltid får VG +
4. Spanskaprovet då
5. Att 8:b2 kommer splittras
6. Gula naglar
7. Fåren utanför mitt fönster
8. När folk skriver smileysar överallt
9. Att mitt hår alltid är fett
10. När det är måndag morgon och jag vet att det är syslöjd som första lektion

Gör dig glad

1. MVG i bild
2. Fint väder
3. Min nya jeansdress
4. Att frysa när man ska sova
5. http://minbebis.com/blogg/barbamamman/
6. The sims
7. Att det är helg nu
8. När deefizzy lägger ut car rides på hand youtube, hatar hans andra videos
9. När vi ska äta kräftor
10. Skjuss hem från skolan

Du älskar

1. MVG i bild
2. Mitt & tecken på mitt sminkspåk, så himla fint
3. TV programmet Väsen
4. TV programmet I didn't know i was pregnant
5. Jon and Kate plus 8, från sesong 4, bezta
6. Spåtanten
7. BigBroter
8. Mina föräldrar då
9. Och mina vänner då
10. Cykla på Josephins tandemcykel

Låtar du drogar (orkar inte fixa med länkar och skit)

1. Inga kläder - Veronica Maggio
2. En vän med en bil - Håkan Hellström
3. Tralala lilla molntuss - Bob Hund
4. Måndagsbarn - Veronica Maggio
5. Beautiful Dirty Rich - Lady GaGa
6.
7.
8.
9.
10.


Du gjort idag
(hittils)
1. Klev upp
2. Åt Frukost
3. Sminkade mig
4. Åkt till skolan
5. Städat på hemkunskapen
6. Fick skjuss hem
7. Kom hem
8. Letade mina omdömmen
9. Startade datorn
10. Började med den här listan

Som händer i helgen

1. Husvagssemester
2. Söva i Josses stuga
3. Sova ut
4. Ta det lugnt
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Du gör på en dag som rutin
(skoldag)
1. Mamma väcker mig
2. Äter frukost
3. Borstar tänderna
4. Plattar håret, sminkar mig och allt sånt
5. Åker till skolan
6. Går i skolan
7. Tar skolbussen ner till station
8. Åker hem
9. Spelar sims
10. Somnar

Dina Ditt syskon

1. Viktor
2. Borta-varje-dag
3. Breakdance
4. Tror-alltid-att-han-har-rätt
5. Tittar alltid på helt världelösa tv program och vägrar byta
6. ''Trolleri pågår, knacka om du vill in, vänta tills jag öppnar!'' Skylten på hans dörr
7. Dryll
8. Sover till halv två varje dag
9. Högljudd
10. Arg

Sanningar

1. Blir typ alltid sur i en kvart sen går det över
2. Jag har aldrig fått riktigt ont i huvudet någon gång
3. Jag hatar att äta i matsalen
4. Hatar att äta bland folk jag inte känner över huvud taget
5. Det är väldigt väldigt väldigt kallt i mitt rum nu
6. Jag hatar MTV reklamen, den är typ en kvart lång, längsta
7. 8:b2 år seriöst den bästa klassen jag har gått i.
8. Jag sover alltid med en blöt handduk på huvudet på sommaren, om det är inte kallt
9. Älskar Familjen Annorlunda
10. Så nu när det programmet när slut, läser jag nästan alla mammors bloggar, töntvarning

Kommentera

Publiceras ej