Hatsak. nr3

1kommentarer

Att alla tjejer ska dela med sig utav deras problem till alla tjejtidningar, typ Julia och Kamratposten och allt vad dom heter.
Också har dom fjantigaste problemen också ''Jag är kär i en kille i min klass, men han är kär i min kompis och min kompis är kär i min brorsa, vad ska jag göra för att få killen att bli kär i mig? Från Maja 9 år''.
Eller ''Mamma säger att man kan börja lukta svett när man är i min ålder och killen jag är kär i sa att han tycker det är äckligt när man luktar svett, vad ska jag göra? Elsa 11 år''.
Duchsa och använd deo, done.
Tycker synd om dom som jobbar på alla tjejtidningar som behöver läsa alla tjejers töntiga brev om deras problem som egentligen inte ens är ett problem.
Tack för mig, hej.

1 kommentarer

hemligaste tjejen i stan

16 Aug 2011 17:54

himla stjärna du är

Kommentera

Publiceras ej